Thursday, May 27, 2010

მა..... :| :|




მა, მამა ... მაამი ... :| :| :|
მენატრები მა... :|
მე და შენ ხო ყველაზე გვანცელაძეები ვართ ... :|
გახსოვს, ბოლოს რო მნახე .. თითქოს მაფრთხილებდი...
ის შენი ნაწერები შენახული მაქვს.... მარტო მე. ...
ის შენი უნიჭოდ შესრულებული ნახატი ლოგინთან მიკიდია მა.. :|
გიხაროდა ჩემი წარმატება :|
მაგრამ .... ეხლა ვეღარ მხედავ ... არადა ... სწორედ ახლდა მივაღწიე ჩემი ასაკისთვის უმაღლეს მწვერვალს ....
მაა... მე გამიმართლა რო ჩემს გვერდით მყავდი ....
შენი გარდაცვალების დღესაც კი ჩემთან აპირებდი სკოლაში მოსვლას :|
გახსოვს, ''სო''-ს რო მეძახდი ?!
მააა.. მე ვიცი რატომ დაარქვი კლინიკას ''ნასო''...
მე ყველაფერი ვიცი მა .... :|
არ იფიქრო რო შენზე ნაწყენი ვარ ...
მა... ბოდიში თუ იმედები გაგიცრუე ....
მინდა გასახელო მა ....
ჩვენ ხო გვანცელაძეები ვართ მა ...
გული - ამას მარტო შენ მიხვდებოდი მა <3
ბოდიში მა... შენს გაყინულ სხეულს ხელი ვერ შევახე ..როგორც საჭIრო იყო ისე ვერ დაგემშვიდობე მა...
მე ვიცი ეს ვინ გააკეთა მა ! გპირდები რო დაისჯება ! თუ სხვისგან არა ... ჩემგან დაისჯება მა ....
უკვე 2 წელი გავიდა ... მითხრეს , დრო გავა... დაგავიწყდებაო.... მაგრამ... არ გამომდის მა.... :| :შ ჩემი ცხვირა მააა!
მიყვარხარ მა !!! მენატრები მა!!! მჭირდები მა!!!

4 comments:

  1. ცრემლები წამომივიდა...

    ReplyDelete
  2. ubralod dzalian shemtxvevit avgmochdi ak teen.ge dan. "vcdilob" momecona... da shemovedi. mama yvelaze dzalian miyvars msoplioshi mara is kategoria var romelsac aravistan siyvarulis gamoxatvar ar sheudzlia.. amis cakitxvis shemdeg mgoni cxovrebashi pirvelad mivedi da mamas chavexutee :(( darcmunebuli var shenit amayobss..
    p.s. mec "so" s medzaxis :(

    ReplyDelete
  3. აიმეე.. ;(((

    ReplyDelete